Ciekawe szkolenie dla sekretarek

 

Szkolenie dla przyszłych sekretarek w dniu 9.06.2014 w Warszawie

 

1. Komunikacja z szefem, współpracownikami i klientami: - sekretariat jako najwiarygodniejsze źródło informacji, - podstawy komunikacji telefonicznej i bezpośredniej, - sprawne i umiejętne przekazywanie poleceń przełożonego pracownikom.

 

2. Zadania asystentki/sekretarki w funkcjonowaniu firmy: - główne zadania i zakres odpowiedzialności w sekretariacie, - umiejętności i kwalifikacje na stanowisku sekretarki/asystentki.

 

3. Savoir vivre w pracy asystentki/sekretarki: - zasady etykiety biznesowej, - precedencja służbowa a towarzyska, - jak podjąć VIP-a w firmie? - różnorodność kulturowa - na co warto zwrócić uwagę?

 

4. Telefoniczna etykieta: - kluczowe zasady prowadzenia rozmów telefonicznych, - powitanie, łączenie rozmów, udzielanie i pozyskiwanie informacji.

 

5. Zachowania asertywne: - tworzenie komunikatu asertywnego (Komunikat Ja), - odmowa asertywna z użyciem zdartej płyty, - stawianie granic, - asertywne reakcje na krytykę, - zmiana oceny na opinię.

 

6. Metody radzenia sobie ze stresem: - główne przyczyny stresu, - indywidualne metody reagowania w sytuacji stresu, - techniki redukcji stresu w trudnych sytuacjach, - zmęczenie, zniechęcenie - co robić by tego uniknąć.

 

7. Podsumowanie szkolenia i wręczenie certyfikatów.